Thursday, September 3, 2015

August Simple Kit by Paperoamo


 
Hello everyone, 
I´d like to present you my creations from August Simple Kit by Paperoamo
This one contains beautiful papers and embellishments from the lastest collection called Poolside by Crate Paper. It´s one of my favorite collections.


Prajem vám všetkým krásny augustový deň,
Dnes by som vám chcela predstaviť moje projekty z augustového Simple kitu.
Krásny, dievčatá to opäť nádherne namiešali.




I just love these colors and patterns ♥


You know how much I love cardmaking. 
I don´t know why but I have prepared again scrapbooking layout for you. I couldn´t decide because some of the embellishment were more suitable for scrapbooking and some for cardmaking ... 
easy solution:  1 LO + 1 card :)



Neviem prečo, ale aj tento mesiac mi ozdoby, 
ktoré som dostala pasovali viac ku scrapbookingu a
 nie ku cardmakingu ... dilemu som vyriešila jednoducho – 
vytvorila som jeden LO a jednu pohľadnicu :-)

Farby na fotke perfektne pasovali k farbám tejto krásnej kolekcie.






I got this amazing kit layered chipboard sticker and I had to use it on my card. Finally I bought new cloud dies and I´m still so happy about them. They´re so versatile.  Btw. I used the negative die cuts for creating my card.



No a ozdobu šarkana som musela použiť na pohľadnici. 
Ešte stále sa teším z nových oblakových vyrezávacích šablón. 
Na vytvorenie oblakov som využila tzv. negatívne výrezy.
Taká letná, celkom sa z nej teším :-)







Please enjoy the last days of summer ;-)


Prajem ešte veľa krásnych letných chvíľ, aby v zime bolo čo scrapbookovať ;-)
Valika


No comments:

Post a Comment