Monday, January 12, 2015

Christmas cards I.



Yes I know, the Christmas season 2014 is definitely over. We enjoyed the traditions, the food & sweets, family & friends meetings, gave & received awesome gifts and ... life goes on :-) 


Som si plne vedomá faktu, že Vianočná sezóna 2014 je definitívne za nami. 
Užili sme si tradície, jedlo aj sladkosti, stretnutia s rodinou aj priateľmi, dostali a dali sme úžasné darčeky ... a život pokračuje ďalej :-)

I have to admit that I have prepared for X-mas season straightforward. My crafty purchases started with old collections in May and new releases in September ... but I have focused more on creating than posting & blogging about my cards. I am still a beginner so crafting all these cards was an incredibly fun experience and I enjoyed it very much ! 



Musím sa priznať, že na Vianočnú sezónu som sa pripravovala veľmi poctivo. 
Moje nákupy začali kúpou starých kolekcií už v máji a pokračovali kúpou nových dizajnov v septembri ... ale sústredila som sa viac na samotné tvorenie pohľadníc než na ich zverejňovanie a blogovanie o nich. Stále som nováčik, preto vytváranie všetkých týchto pohľadníc v rôznych štýloch bola pre mňa neuveriteľná zábava a totálne som si užila proces ich tvorby.
 
Let me show you my Xmas cards:

Dovoľte mi, aby som vám predstavila moje Vianočné pohľadnice: 

1st topic: Simple Washi Postcards
1. okruh: Jednoduché Washi pohľadnice






Following postcards were created with stamps by Lucia Barabas. Check out her website.
Nasledujúce pohľadnice som vytvorila s novinkou od Lucky Barabas - silikónové pečiatky Vianoce.





 2nd topic: Natural Xmas

Combination of craft cardstock with white embossing powder or ink is simply the best. You can go both ways - clear and simple or vintage style. Both are stunning. 


2. okruh: Naturálne Vianoce
Kombinácia hnedého, recyklovaného papiera s bielym embosovacím práškom alebo bielou pečiatkou je proste naj. Môžete vytvoriť projekty rôznych štýlov - buď clean and simple alebo vintage štýl. 
Obe možnosti tvorenia sú skvelé.










3rd topic : Snow Ornaments 
Use your wood veneers to create snow ornaments on your cards. You can leave them as they are or embellish with your embossing powders. 
3. okruh: Vianočné gule 
Použite drevené ozdoby k vytvoreniu vianočných gulí. Môžete ich použiť len tak alebo ich ozdobiť s embosovacími púdrami.







 

4th topic: Traditional Xmas 
I have also tried to create traditional Xmas cards - kind of cottage, warm,  cozy or rustic winter holidays. The combination of  beige and soft colors  with red.

4. okruh: Tradičné Vianoce
Pokúsila som sa taktiež o vytvorenie tradičných Vianočných pohľadníc - štýl, ktorý by vám mal pripomenúť chatu, teplo, útulnosť, jednoducho rustikálne zimné prázdniny. Vďaka použitiu kombinácie béžovej, jemných farebných tónov s červenou sa mi to snáď podarilo :-) 






What can I say, I am looking forward Christmas 2015 :-))) 


Čo môžem dodať na záver - neviem sa dočkať Vianoc 2015 :-)))
 
See more of my Xmas projects on my facebook, pinterest or tumblr. As well as my post Christmas II.


Viac mojich Vianočných projektov môžete vidieť na mojom facebooku, pintereste alebo tumblr.
Takisto si pozrite aj pokračovanie príspevku s názvom Christmas II.
 
Thanks so much for your visit. 


Ďakujem, že ste sa u mňa na chvíľu zastavili. Dúfam, že sa vám páčilo :-)
 

4 comments:

  1. Prekrasne pohladnice, uzasne fotky, no parada! Som rada, ze sa aj moje peciatky hodili, krasne si to vsetko zladila :)

    ReplyDelete
  2. Nejvíce se mi Valerie líbí přírodní přáníčka, jsou vánočně sněhová!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dakujem :-) si velmi mila a som rada, ze sa ti pacia :-)

      Delete